meer noorden - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Elldi jong - WaarBenJij.nu meer noorden - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Elldi jong - WaarBenJij.nu

meer noorden

Door: elly

Blijf op de hoogte en volg Elldi

12 Juli 2015 | Mauritius, Grand Baie

Na wat overwegingen hebben we besloten langer in Grand Baie te blijven, we boeken n weekje bij, reden: het eiland is niet groot, we kunnen van hier uit n aardig deel bekijken, locatie is prima, prachtige standen, goed internet, nog veel te zien en belangrijk, Gtand Bie heeft als een van de weinige plaatsen een leuk avond/nachtleven, we zitten 20 meter naast de Banana Beach Club Mauritius, blijkbaar een bekende uitgaansgelegenheid hier en elke avond life music, voor toeristen maar zeker ook voor locals.. Gisteren reuze gezellig (zie www.BananaBeachClub.Mauritius) houden we erin dus..
Na vandaag n dagje strand mirgen naar de allereerste botanische tuin.. Lang geleden aangelegd hier op Mauritius...

Verder mog wat foto's van ons appartementje..

Internationaal is t hier wel, ze spreken frans, rijden (engels) links, de munteenheid is ruppies, k
Betaalbare koffie in grote winkelcentrums italiaans, en bekend van t ontdekken van mauritius en t. Verdelgen van de dodo Holland..,!

Geweldige omgeving!

Maandag: naar de botanische tuin in pamplemousse geweest, en geprobeerd fotoos up te loaden op deze site.. Wat maar niet echt wil lukken, helaas... Morgen nieuwe poging..

• 12 Juli 2015 - 18:29

Marian:

leuke, luie fotos. Ziet er relex uit allemaal. Ook die van de banana beach. Maar jij op de piratenboot, dan heb je het progarmma van de naast gelegen club toch niet meer nodig??

• 13 Juli 2015 - 13:01

Els:

Ziet er goed uit. Genieten dus.

• 13 Juli 2015 - 19:22

Ben De Vries:

Leuk Elly,

Ik geloof dat er een Dodo op je foto staat; neem een lekkere cuba libre met Dick

• 13 Juli 2015 - 20:04

Shaula: