port Louis - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Elldi jong - WaarBenJij.nu port Louis - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Elldi jong - WaarBenJij.nu

port Louis

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Elldi

15 Juli 2015 | Mauritius, Grand Baie

T vakantiegevoel is er nu helemaal, opstaan, uitgebreid ontbijten met de vanillegeur (al willen de stokjes niet hard drogen) vers stokbrood (dankzij de fransen) en de meest mooie tropische vogels om je heen (hopelijk later fotoos).

leuke reacties op de site, dank iedereen. Jullie maken dat we, ondanks de paradijselijke omgeving hier, straks toch graag terugkomen.. Heerlijk hier, maar emigreren zou t niet zijn, alleen als iedereen meekomt

Gisteren een bewolkte dag en dus naar de hoofdstad geweest, om verdere fietsers te sparen hebben we de expressbus genomen.. Express vanaf hier, maar niet meer in de hoofdstad, files files files, t verkeer staat daar n groot deel vd dag stil

De straten in t centrum zijn een grote krioelende markt, en toch wagen zich daar ook af en toe autoos of brommers doorheen..
dick heeft zich in t nationale museum "de blauwe mauritius" bekeken, de duurste postzegel ter wereld..
Verder rondgewandeld, koffie bij de haven, en voor het eerst gezien hoe t suikerriet wordt uitgeperst, voor n drankje..

Inmiddels hebbn we ook de locale indiase restaurantjes ontdekt..
En vandaag weer zonnig... Snorkelen en zwemmen dus.

• 15 Juli 2015 - 09:04

Kitty Romijn:

Hier klettert de regen tegen de ramen,heel anders maar niet vervelend.
    Wat zal het prachtig zijn daar met al die kleuren.
    Vandaag even langs sjironneke,ben ik weer blij,!mee.
    Genieten maar weer*

• 15 Juli 2015 - 11:29

Mijntje:

geniet maar ,nu het nog kan /k heb je ook op de y-pad,gezien en gemaild maar hier zie ik her er op staan alles goed gr mam

• 15 Juli 2015 - 15:59

Els:

Hi Elly en Dick, ja, vakantie is leuk, maar ik vind het toch wel leuk als jullie straks weer terug zijn. Daar zal ik niet de enige in zijn. Je moet maar denken dat ook het paradijs op den duur gaat vervelen.......... hoewel. Groetjes Els

• 17 Juli 2015 - 06:38

Ben De Vries:

Misschien kan Dick die postzegel op een kaart plakken en naar mij sturen. Stop ik hem in mijn album.